martes, septiembre 09, 2008

Tejeremos filigranas

-Tejeremos filigranas
para que salten las ranas
y así el bosque espeso
será circo bajo el cielo-.

Eso decían las arañas
entre verdades y patrañas
para atraer seres de magia
a su campo de batalla.

Y así, de esta manera,
consiguieron perpetrar
en toda la comarca las arañas
la mejor publicidad.

Acudimos duendes y hadas
para poder disfrutar
y os invitamos a los niños
con este bello cantar:

- Venid al bosque a jugar,
pero tenemos que intentar
que no se note nuestro paso
por este bello lugar-

1 comentario:

Adrià dijo...

Hola Isabel! Torno a ser jo! Que ara m'he fet un blog!

De vegades els teus poemes x nens tot i q són veritablement naif tenen quelcom q no sembla ser precisament pels nens, quelcom q fa pensar i això és el que m'agrada de com escrius: ho pot llegir un nen de 8 anys o un adult i tots dos ho poden trobar bonic. Bé, no sé... només és una sensació meva...

En fi! ja m'aniré passant x aquí i si m'entero d'algo que feu pel 100 aniversari de l'escola ja m'hi passaré, si cal x ajudar en el necessari.

Adrià